Nakup družinskega avtomobila za našo 5-člansko družino

S Katjo sva zadnje leto načrtovala, da si bova nov družinski avtomobil omislila v začetku leta 2020. Razlogov za to odločitev je bilo več, glavni pa zagotovo ta, da je bila naša Opel Zafira stara že 14 let in nam ni več zagotavljaja stabilnosti in tudi udobja, ki sva si ga želela. Nakup družinskega avtomobila je bil za naju pravi večmesečni projekt.

Na tem mestu moram takoj povedati, da nam je Zafira dobro služila in nas nikoli ni pustila na cedilu. Velikokrat smo izkoristili tudi to, da je bilo v avtomobilu 7 sedežev. Za nas je bil največji problem to, da na zadnje sedeže niso šli trije otroški sedeži . Zadnja klop je bila deljiva in žal preozka.

Pri mestni vožnji smo tako uporabljali vsaj en (dodatni) zadnji sedež, kjer sta sedeli Hana ali Neža. Kadar pa smo šli na izlet ali daljšo pot in ko smo potrebovali prtljažnik, pa je Katja sedela zadaj na sredini (Hana pa na sprednjem sedežu). In ja, tako smo se zadnji dve leti odkar imamo Lizo, vozili tudi na izlete in počitnice – do Pirovca, tudi na otok Vis dvakrat.

Tisti, ki podrobneje spremljate ta blog, že zagotovo veste, da radi potujemo in da imamo letos v planu preizkusiti tudi potovanje s počitniško prikolico. Tako sva s Katjo veliko pozornost pri izbiri avtomobila posvečala varnosti in udobju ter možnosti vleke prikolice. To je sedaj najin tretji avtomobil, kar pomeni, da jih ne menjujeva pogosto. Tako, da obstaja velika verjetnost, da bova izbrani avtomobil imela zelo dolgo. Zato sva si pri izbiri tudi vzela čas in preučila bolj kot ne vse možnosti.

Kakšne karakteristike mora imeti nov avtomobil?

Ko sva se odločala kateri avtomobil bova kupila, je bil glavni cilj poiskati družinski avto (enoprostorec), ki bo imel 3 samostojne zadnje sedeže. To, da bodo lahko punce na zadnjih sedežih sedele v otroških sedežih, je bil za naju glavni pogoj.

Določila sva tudi družinski proračun za avto, ki je znašal okrog 18.0000 €. Nisva razmišljala o nakupu novega avtomobila, rekla sva si, da raje kupiva 2 do 3 leta starega, ki ima boljše vozne zmogljivosti in več dodatne opreme. Jaz sem si osebno želel, da bi avto imel tudi avtomatski menjalnik – Katja na začetku ni bila navdušena nad tem. 🙂

Pri izbiri avtomobila pa sva bila pozorna še na eno stvar. Že dlje časa je najina želja, da bi lahko šli na počitnice tudi s počitniško prikolico in preizkusili potovanja tudi na ta način. Letos bova to lahko uresničila, saj bova končno imela ustrezen avto. Je pa za vleko prikolice pomembno, da je avtomobil dovolj močan (vsaj 150 konjskih moči) in da ima vgrajen priklop za vleko.

Tako sva nekako prišla do naslednjih želenih karakteristik:

  • 2.0 dizelski motor, 150 KMavtomatski menjalnik,
  • priklop za vleko
  • vzratna kamera
  • čimveč asistenčnih in varnostnih sistemov: aktivni tempomat, zaviranje v sili, light assist ipd.
  • maksimalno 120.000 prevoženih km, od letnik 2016 naprej
  • bela, črna ali srebrna barva

To so nekako bila izhodišča, s katerimi sva se podala v iskanje našega družinskega avta.

Katero znamko in tip avtomobila sva izbrala?

V zadnjem letu in pol sva si pogledala in opravila kar nekaj testnih voženj z različnimi znamkami avtomobilov. Gledala sva naslednje avtomobile: Peugeot 5008, Citroen C4 Grand SpaceTourer, Renault Grand Senic, Renault Espace, Ford S-Max, VW Touran, VW Sharan.

Je pa dejstvo, da sva bila ob vsem tem testiranju in gledanju različnih blagovnih znamk, že v začetku precej pristranska. Že pred leti, ko še sploh ni bilo novih Volkswagen modelov, sem Katji govoril, da bi bil Touran idealna izbira za nas. Zdel se mi je zelo prostoren in Volkswagen kot blagovna znamka avta mi je že od nekdaj blizu. Katji takrat vizualni izgled Tourana ni bil všeč.

Ko pa je leta 2015 luč sveta ugledal nov model, pa ga je tudi Katja vzljubila in bolj kot ne, sva se že takrat odločila zanj. Vmes je bilo obdobje, ko sva razmišljala tudi o SUV-ih, vendar vsi, ki so bili v okviru najinega budgeta, niso imeli treh ločenih sedežev.

Na koncu se nama ni bilo težko odločiti, da bo naš nov družinski avto VW Touran. Jupi! 🙂

Nakup avtomobila v avtohiši Slak – Trebnje

Prvi korak pri nakupu avtomobila je bil, da sem okrog novega leta pričel spremljati oglase na spletnem portalu Avto.net. Kljub temu, da je bilo veliko oglasov Touranov, se je nabor opcij zelo skrčil, ko sem v filtre dodal še najine dodatne zahteve.

Kmalu sem opazil, da ima avtohiša Slak iz Trebnja, izjemno veliko izbiro Volkswagen avtomobilov – na voljo je bilo tudi veliko Touranov. Ker pa avta z želenimi karakteristikami tudi med njihovimi oglasi nisem našel, sem se obrnil direktno na njih. Bil sem presenečen nad njihovim pozitivnim in dobrim odzivom, saj so mi rekli, da mi lahko zagotovijo ustrezen avtomobil iz tujine, le počakati bo potrebno kak teden ali dva.

In res, čez teden ali dva me je kontaktiral David in mi posredoval podatke o razpoložljivem Touranu, ki je ravno prispel v njihovo avtohišo, v Trebnje.

Šlo je za: VW Touran 2.0 TDI DSG Highline oprema, prva registracija novembra 2016, 113.000 prevoženih kilometrov, črne barve, vzvratna kamera, kup asistenčnih zadev, Discovery navigacija itd.

Avtomobil je povsem ustrezal kriterijem, bil je tudi v zastavljenem cenovnem rangu, edino priklopa za vlečno kljuko ni imel. David mi je zagotovil, da mi lahko v Avtohiši Slak zmontirajo originalno Westfalia priklop. Edina razlika med serijsko vgrajenim priklopom je ta, da bo ta snemljiva, serijsko vgrajena pa se upravlja z gumbom znotraj prtljažnika.

Obisk avtohiše Slak in ogled VW Tourana

Čez dan ali dva sem se z Davidom iz avtohiše Slak dogovoril za obisk, da si avtomobil dobro ogledam. Ko sem se pripeljal v Trebnje, sem bil presenečen nad velikostjo poslovnih prostorov avtohiše Slak. Nisem pričakoval tako velikega salona in tako velikega voznega parka na dvorišču avtohiše.

David si je vzel več kot uro časa zame. Pogledala sva si podrobnosti, odgovoril je na vsa moja vprašanja, vmes so zagotovo bila tudi kakšna “butasta”, vendarle avto kupujem enkrat na dekado.

Dejstvo je, da nisem strokovnjak za avtomobile, tako da bi sam težko zaznal kakšne skrite napake, pomankljivosti, debelino laka ipd. Pri celotnem ogledu se mi je zdelo najbolj pomembno to, da si je David vzel čas in se mi v miru posvetil. Pokazal mi je tudi vse uradne izpise o avtomobilu in servisno knjižico z opravljenimi servisi. Moram povedati, da ko sva s Katjo pred tem obiskovala razne avtohiše velikokrat ni bilo tako.

Začutil sem veliko zaupanje v Davida in v ves kolektiv avtohiše Slak. Že ko sem vstopil v prodajni salon, sem dobil vtis profesionalnosti, po enournem ogledu avtomobila z Davidom, pa sem bil le še korak do tega, da bo ta avto naš novi družinski prijatelj.

Ker je bil avto pred kratkim star 3 leta, so bili vsi servisi izvedeni pri pooblaščenem serviserju in to sem lahko preveril tudi v uradnih evidencah. Prav tako sem sam preko spletne strani AutoDNA pridobil več informacij in se prepričal o točnosti podatkov.

Dodatno zaupanja pa mi je dalo 12 mesečno jamstvo, ki ga na vsak avtomobil poda Avtohiša Slak.

Avtohiša Slak deluje že od leta 1989. So družinsko podjetje in zastopajo znamke vozil Seat, Škoda, Volkswagen in Volkswagnov gospodarski program. V podjetju je danes zaposlenih več kot 50 strokovno usposobljenih ljudi.

Testna vožnja in potrditev nakupa

Pred dokončnim nakupom sem si vzel še kak dan ali dva za premislek, da sva s Katjo v miru premislila in prespala zadevo. Nato pa sva se z Davidom čez nekaj dni dogovorila še za testno vožnjo. Vse je bilo super in bil sem navdušen nad voznimi lastnosti. Res ogromna razlika napram naši Opel Zafiri.

Z Davidom sva se uskladila še glede cene in se dogovorila, da bodo dodatno vgradili Westfalia vlečno kljuko in nadgradili programsko opremo s Volkswagen App-Connect. Dogovorila sva se tudi za datum prevzema. Jupi!

Pred samim prevzemom pa me je čakala še ena naloga. Moral sem prodati našo Opel Zafiro. Tukaj si lahko preberete kakšne prigode vse sem doživel pri prodaji.

Z vlakom v Trebnje na prevzem avta

S Katjo sva se odločila, da bova prevzem našega družinskega Tourana ovekovečila na svoj način, tako da sva se prejšnji petek z vlakom odpravila proti Trebnjemu. V bistvu je šlo za pravi poldnevni izlet.

Ob 11. dopoldan sva šla na vlak na Pragerskem in se peljala do Zidanega Mostu. Tam sva nato prestopila na drug vlak in se peljala do Sevnice.

V Sevnici sva imela 45 minutni postanek. Bil je lep sončen dan, tako da sva lahko v miru spila kavico blizu železniške postaje. Ta dan sva punce predala v varstvo k babici, tako da sva po dolgem času nekje bila sama in prav hecno je bilo v miru sedeti ob kavi in se pogovarjati. 🙂

Nato sva v Sevnici šla na vlak proti Trebnjemu. Ko sva se prilepljala do Trebnjega sva že iz vlaka zagledala avtohišo Slak in verjemite ali ne sva že iz vlaka videla najinega Tourana parkiranega ob vhodu. Želežniška proga namreč poteka blizu same avtohiše.

Po srečnem naključju sva izstopila kar na bližnji postaji, kar je pomenilo, da sva do avtohiše Slak imela le nekaj minut hoje. V nasprotnem primeru, bi morala na glavni postaji v Trebnjem poklicati taksi, saj bi porabila preveč časa za pot do avtohiše.

Ko sva prispela do avtohiše Slak sva si naprej šla pogledati našega novega lepotca, nato pa smo z Davidom uredili vse formalnosti (prepis, zavarovanje). Super je, da smo lahko tudi registracijo opravili na isti lokaciji, namreč ob avtohiši Slak se nahaja Pan-Jan, kjer smo registrirali našega Tourana.

Ko smo uredili formalnosti je sledil uradni prevzem vozila. David je ponovno razložil vse osnovne stvari, predvsem glede avtomatskega menjalnika, zaslona na dotik, priklopa za vleko ipd. Na tem mestu sva se Davidu zahvalila za vso pomoč in strokovnost.

Midva sva seveda morala narediti še nekaj fotografij, avtomobil je bil namreč na sveže opran. 🙂

V avtomobilu naju je čakala tudi steklenica vina, s katero sva naslednji dan nazdravila in si zaželela veliko varnih in srečnih kilometrov.

Še nekaj dodatnih fotografij notranjosti avtomobila.

Na tem mestu lahko avtohišo Slak resnično samo pohvalim pri celotnem prodajnem postopku. Večino časa sem komuniciral in urejal dokumentacijo z Davidom, ki je bil res strokoven in potrpežljiv pri tisoč in enem mojem vprašanju. Dejstvo pač je, da avtomobila ne kupuješ vsak dan in večina kupcev si vzame več časa za premislek in preverijo vse možne zadeve. Tudi sam spadam v to skupino.

Vožnja domov in prvi vtisi

Prva vožnja s Touranom je bila res udobna in prijetna. Prav tako se čuti, da je 150 konjski dizelski motor močan in prepričan sem, da bo kos tudi, ko bomo za seboj vlekli počitniško prikolico. Vožnja avtomatika mi ne povzroča prav nobenih težav, sem se takoj navadil in je res super.

Med vožnjo sva uživala tudi v spoznavanju vseh možnosti, ki jih ponuja paket dodatne opreme. Osebno mi je od vseh dodatnih opcij najbolj všeč aktivni tempomat in App-Connect. Takoj, ko telefon povežem preko USB-ja, se na ekranu pojavijo ikone od iPhona in lahko na zaslonu prikažem recimo Googlove mape, predvajam Youtube, poslušam podcaste itd.

Katje prvi dan še nisem uspel prepričati v testno vožnjo, sva pa šla naslednji dan, tako da se je spoznala z avtomatski menjalnikom. 🙂 Čeprav ob prvi vožnji še ni bila navdušena nad tem, vem da bo čez nekaj tednov mnenje spremenila.

Želiva si, da bi bil naš Touran z nami še dolga leta. In da bomo z njim naredili na tisoče varnih kilometrov.

Dodaj odgovor