Zgodba

Najina zgodba

Sva Marko in Katja, skupaj sva že skoraj polovico svojega življenja, zadnjih 6 let sva tudi poročena. Imava tri hčerke: Hana je stara 8 let, Neža 6 let, Liza pa dobro leto.

Rada odkrivava nove kraje, uživava tako na morju kot na snegu. Zadnja leta se preizkušava tudi v avtodomarstvu in v tem neizmerno uživava. Veselje do potovanj in do aktivnega preživljanja prostega časa prenašava tudi na najine hčerke. 

Gremo na off je v osnovi popotniško-izletniški blog, ki sem ga pričel ustvarjati maja 2016. Glavna namena bloga sta podajanje idej za enodnevne in večdnevne izlete, različna potovanja in potepanja z avtodomi ter beleženje naših družinskih spominov. 

Razlog za nastanek bloga je bila močna želja po dokumentiranju družinskih dogodivščin. Za ustvarjanje vsebin je bilo vloženih izjemno veliko ur – na blogu je zraven obsežnih tekstovni potopisov tudi veliko video vsebin. 

Kako iz bloga narediti spletni biznis?

Tekom zadnjih let sem veliko časa vložil v raziskovanje in preizkušal različne načine kako iz bloga narediti spletni biznis.

Ko je blog Gremo na OFF z leti postajal prepoznaven in vse bolje obiskan, so se pojavila tudi prva podjetja, ki so si mano oz. našo družino zaželela sodelovanja. Po nekaj kampanjah z različnimi podjetji pa sva s Katjo ugotovila, da nama ta “infuenserski” način kreiranja vsebin ni najbolj pri srcu. Sva mnenja, da zelo težko ostaneš kredilen in objektiven, če ti nekdo plača, da prideš k njim v hotel ali v terme in potem o tem pišeš na blogu in objavljaš na družbenih omrežjih. Nekako sva nisva videla v tem, zato sva pričela razmišljati v druge smeri.

Vmes sem kar nekaj časa poskušal monetizirati blog preko affiliate linkov in povezav s ponudniki namestitev oz. apartmajev, vendar je bil ta poskus bolj kot ne neuspešen.

Ker na blogu nisem več želel objavljati sponzoriranih objav, sem pričel razmišljati o vzpostavitvi spletne trgovine, ki bi obiskovalcem bloga ponudila zanimive in z vsebino bloga relavantne izdelke.

In pričelo se je razmišljanje in raziskovanje… 🙂

Kako spletni blog nadgraditi s spletno trgovino?

V prvi vrsti sva s Katjo želela ustvariti butično spletno trgovino, ki bi jo nadgradila na trenutnem spletnem blogu in bi bila vsebinsko povezana z izletniško, popotniško oz. ”na off” vsebino.

Najina velika želja pa je bila, da bi izdelkom dodala osebno noto oz. kreativni pridih, kar pomeni, da bi jih delno tudi sama dodelala, v prihodnosti morda tudi sama izdelala. Hkrati pa sva želela ustvariti sproščene produkte, s pomočjo katerih bi se ljudje v današnjem hitrem življenjskem tempu sprostili, dali “možgane na off”, se odpočili ter si oddahnili. 

Že v začetku sva sprejela odločitev, da bova prodajala le takšne izdelke, ki jih bova tudi sama uporabljala. Postavila sva si pogoj, da morajo biti ekološko neoporečni, zdravi tako za ljudi kot tudi za naravo. Uvoz plastičnih in drugih izdelkov iz Kitajske sva takoj črtala iz seznama.

Kar nekaj mesecev je trajal proces iskanja idej za izdelke. Zapisovala sva si različne ideje in veliko brskala po spletu. Seznama idej sicer ni in ni bilo konec, a nobena ideja za produkt naju ni dovolj pritegnila, da bi nadaljevala zgodbo.

Kako poiskati izdelke, ki bodo tematsko povezani z vsebino na blogu?

Nekega nedeljskega jutra, ko sva si kuhala kavo v emajlirani džezvici, pa je prišla na plan naslednja ideja. Kaj če bi prodajala nostalgične emajlirane lončke, džezve in podobne izdelke iz emajla, ki so iz leta v leto bolj priljubljeni. Na njih bi natisnila dizajne, ki bi bili tematsko povezani s popotniško vsebino. Naredila sva mini raziskavo trga in ugotovila, da se na spletu prodaja izjemno veliko različnih personaliziranih keramičnih skodelic in steklenih kozarcev, unikatnih emajliranih lončkov pa je bilo veliko manj. 

V nekem trenutku sva se spomnila tudi najinih babic, ki so veliko uporabljale emajlirano posodo. V piskrčkih so zjutraj kuhale belo kavo, za kosilo pa so nama postregle žgance v emajliranih krožnikih. To je bila samo pika na i, da se projekta lotiva z dodatno mero nostalgije in nama prijetni spomini dajejo dodatno motivacijo.

Tudi po kratki analizi in nekaj prespanih nočeh se nama je ideja še vedno zdela dobra, kar je predstavljalo dober obet. Sploh zato, ker opažava, da se emajlirana posoda vrača v naše kuhinje. V naši domači kuhinji jo veliko uporabljamo, prav tako je priljubljenost emajlirane posode opaziti tudi pri drugih. Emajlirani lončki so super izbira tudi na počitnicah oz. potovanjih, zelo uporabni so v kampih in v avtodomu. To sva dobro spoznala tudi pri naših popotniških dogodivščinah.

Vzpostavitev spletne trgovine

Zavihala sva rokave in se lotila dela. Ni ga bilo malo. Prav tako ni bilo malo preprek, skozi katere sva šla v zadnjih mesecih. Težave z iskanjem ustreznega dobavitelja, uničenih več serij lončkov pri prvem dobavitelju iz tujine, vračanje velikih paketov pri drugem (zaradi neustreznosti), težavno iskanje ustrezne tiskarne za izdelavo odlepkov v sitotisk tehniki itd.

A nisva obupala, trdno sva verjela v najino zgodbo z željo, da izdelava kakovosten končni izdelek, ki ga bova z veseljem in ponosom pokazala prav vsakemu.

Za sodelovanje sva se uspela dogovoriti s slovenskim proizvajalcem emajlirane posode, prav tako sva našla ustrezno tiskarno. Za realizacijo najinih vizualnih idej in zamisli, ki jih vidite na izdelkih, pa nama je pomagala Kristina Smodila, ki je svoj posel opravila z odliko.

V najini spletni trgovini tako razpolagamo z emajliranimi izdelki slovenske proizvajalca iz Celja EMO NOVUM, d.o.o. Da sva se dogovorila za sodelovanje, sva zelo ponosna, saj imajo v tem podjetju dolgoletno tradicijo z izdelavo posode iz emajla.

Še nekaj besed o emajlu kot primernem materialu za posodo. Vsi strokovnjaki so enotnega mnenja, da je emajlirana posoda najbolj zdrava izbira v naši kuhinji. Izdelki, ki jih najdete v spletni trgovini, so izdelani iz jeklene pločevine, ki je nato prevlečena s kakovostnim emajlom. Emajl je površinska prevleka, ki je zelo pomembna, saj nevtralizira negativne učinke stika med hrano in posodo. Tehnično gledano je emajl kovinski oksid v steklastem stanju. Strokovnjaki pravijo, da se je pri vseh preizkusih emajlirana prevleka izkazala za najbolj zdravo. Naj bi bila veliko bolj zdrava od posode iz teflona, inoxa ali aluminija. V vseh razmerah je posoda iz emajla pri kuhanju najbolj nevtralna in nima nobenega vpliva na hrano.

Najino poslanstvo

V prvi vrsti si želiva, da bi spletna trgovina in blog naoff.si bila najin dolgoročen projekt in predvsem projekt naše cele družine. Večkrat se pohecava, da je ta projekt najin četrti otročiček. Zanj namreč zelo skrbno skrbiva in si želiva, da iz leta v leto bolj napreduje. Rada bi, da tudi najine hčerke sodelujejo pri številnih nalogah upravljanja spletne trgovine.

Niso pa emajlirani izdelki edini produkti, ki jih ponujava v najini spletni trgovini. Pred kratkim sva dodala keramične lončke s potiski, bombažne večnamenske vrečke z različnimi dizajni, kmalu pride na spletne police še kvalitetni domači med in še več imava v planu. 🙂

Spremljajte naju lahko na Instagramu in Facebooku – tam bova objavljala vse sveže novice v zvezi s spletno trgovino naoff.si.

Če imate kakšno vprašanja za naju, sva vam na voljo na marko@naoff.si. Odgovoriva prav na vso elektronsko pošto. 🙂

Katja je po poklicu diplomirana vzgojiteljica predšolskih otrok in je zaposlena v Vrtcu Ptuj. Rada dela z otroki in uživa, ko lahko skupaj z njimi ustvarja različne izdelke. Je kreativna duša, pri svojem delu je izjemno natančna in je po naravi perfekcionistka. Sposobna je tudi vso noč prebedeti in izdelovati voščilnice. To je dokazala že večkrat. 🙂

Marko je pol računalničar, pol ekonomist. Diplomiral je na FERI-ju, nato pa podiplomski študij nadaljeval na Ekonomski fakulteti. Kot produktni vodja je zaposlen v podjetju Intera, kjer razvijajo poslovne spletne aplikacije. Uživa v ustvarjanju družinskega bloga, ki ga jemlje kot svoje poslanstvo. Zadnja leta s Blizu mu je tudi spletni marketing in rad se loteva novih spletnih projektov.

Katja in Marko

družina bauman