2. rojstni dan! :)

gremo na off

Danes moj blog praznuje 2. rojstni dan. Hura! 🙂 Natančno pred dvema letoma sem napisal svoj prvi prispevek. Do danes sem na blogu objavil nekaj več kot 110 prispevkov. Nekateri so kratki, spet drugi dolgi in poglobljeni. V zadnjem letu sem nekaj več pozornosti posvečal tudi snemanju z dronom in GoPro kamero ter kasnejšemu montiranju teh posnetkov. Vse moje posnetke si lahko pogledate na mojem Youtube kanalu – lahko mi tudi sledite in obveščeni boste ob vsakem novem posnetku.

Zagotovo pa je bil glavni dogodek mojega preteklega blogerskega leta rojstvo moje tretje hčerke Lize, ki se nam je pridružila v mesecu marcu.

Prav tako sem v zadnjem letu bolj aktiven tudi na Instagramu, kjer objavljam fotografije in posnetke naših dogodivščin.

Čuj Marko, pa zakaj ti sploh pišeš blog?

Žal na to vprašanje nimam enostavnega odgovora. Ponavadi je tako, da se zelo hitro navdušim nad kakšno novo stvarjo, a se velikokrat potem tudi hitro ohladim. Pri bloganju pa me kar drži. 🙂 Zmeraj bolj. Res pa je, da so v teh dveh letih prišli tudi temni trenutki, ko sem razmišljal, da bi prenehal. A na srečo je bilo teh malo.

Če sem ob 1. rojstnem dnevu mojega bloga napisal, da se še malo lovim pri ciljih, lahko danes rečem, da kar jasno vidim, kam bom blog Gremo na off peljal v prihodnje. Moj fokus bo še naprej Jadransko in Sredozemsko morje, pisal bom tudi o izletih po Sloveniji in o avtodomarskih potovanjih. V avtodomarstvu sem navdušen začetnik in obema s Katjo je takšen način počitnic zelo blizu. To poskušava prenašati tudi na punce. A to ne pomeni, da me ostali kontinenti ne zanimajo. Še kako lepe spomine imam na leto 2016, ko sem obiskal New York in Boston. Verjamem, da moj oz. naš družinski čas za raziskovanje ostalih kontinentov še pride.

Blogam zato:

  • Ker rad ustvarjam vsebine (rad pišem, snemam, montiram video),
  • ker bi rad svojim hčerkam dokumentiral del našega življenja,
  • ker želim za seboj pustiti neko zapuščino,
  • ker se želim izpopolniti v vsebinskem oz. spletnem marketingu,
  • ker vidim v ustvarjanju vsebin velik potencial v prihodnosti,
  • ker mi bloganje veliko daje, me bogati,
  • ker to rad počnem.

Kaj je namen tvojega bloga in komu je namenjen?

S prispevki in opisi naših izletov in počitnic želim vsem obiskovalcem mojega bloga posredovati čimveč koristnih informacij. Vsakega bralca želim navdušiti, da si vzame čas in se odpravi na kak enodnevni izlet, gre raziskovati jadranske otoke ali se odpravi na dolgo potovanje z avtodomom.

Namen mojega bloga ni, da bi se “hvalil” kje vse sem bil in delal selfije iz počitnic. Niti slučajno. Verjamem, da so naši izleti in počitnice zanimive širšemu občinstvu, zato želim na blogu to tudi predstaviti. V vseh mojih potopisnih prispevkih je tako veliko koristnih informacij, ki vam pridejo prav, ko se podate na meni znano lokacijo. In to je glavni namen mojega bloga. S koristnimi potopisnimi prispevki želim posredovati koristno vsebino, ki vam bo v pomoč pri vaših dogodivščinah. Želim, da si moj prispevek “bookmarkate” med zaznamke. In ga berete na vašem dopustu.

Pa kaj ti z bloganjem kaj zaslužiš?

Marsikomu se zasveti v očeh, ko sliši, da lahko z bloganjem služiš denar. Dejstvo je, da se danes to da, vendar ni enostavno. Vprašanje je tudi ali lahko ob tem na dolgi rok ohranjaš svoje bralce. Nihče nima rad reklam. Še posebej, če ne pašejo v vsebino. Je pa na tem mestu potrebno poudariti, da je bloganje v zadnjih letih postalo obrt. Blogerjev je res veliko. Nekateri se tudi precej resno lotevajo posla in se z bloganjem preživljajo. Vendar je takšnih malo. Sam si tega niti ne želim.

Ljudje so na internetu zaradi vsebine, ustvarjalcev vsebine pa je zelo malo, zato je veliko le te nekvalitetne – samo, da je. In da so kliki. Zakaj je temu tako? Ker na internetu samo 1% ljudi ustvarja vsebino, 99% pa jo konzumira. Sam se res trudim, da ustvarjam kvalitetno in na dolgi rok uporabno vsebino. Google to zelo nagrajuje, kar se mi pozna tudi na statistiki obiska.

No povej že ali kaj služiš z blogom?

Še prej moram povedati, da sem “hoby bloger”. Ob službi in treh otrocih mi ne preostane veliko časa za bloganje. Ob pravilni organizaciji in ustrezni disciplini najdem nekaj ur na teden. Nikoli ne pišem na normo – na frekvenco. Ampak takrat, ko imam novo vsebino in navdih za ustvarjanje.

Na veliko srečo sem zaposlen v podjetju, kjer se odlično počutim. Na Interi imamo tako dobre delovne pogoje kot le malo podjetij v Sloveniji. Moje delo se prepleta med produktnim razvojem, spletnim marketingom in prodajo, tako da mi bloganje v prostem času predstavlja neko nadgradnjo karieri in obratno.

Prav zaradi zgoraj naštetih razlogov veliko potencialnih sodelovanj s podjetji zavrnem. Sodelovanje sklenem le s tistimi, ki res pašejo v vsebino mojega bloga in le redko v stilu samostojne promocijske objave. V vsako sodelovanje vedno vložim svojo lastno vsebino – v vseh primerih tudi fotografije in video.

V zadnjem letu sem sodeloval z štirimi podjetji, ki so tematsko zelo ustrezale moji vsebini na blogu. Tako, da sem z veseljem kreiral vsebino in jo tudi ponosno delil z vami.

Posredno pa sem zaradi bloganja začel sodelovati še z dvema podjetjema, ki jima občasno pomagam pri spletnem marketingu in ustvarjanju vsebin za njihove spletne strani.

Priznam, da mi je všeč, ko vidim, da je blog iz meseca v mesec bolj obiskan. Najbolj mi je všeč, da narašča organski doseg, kar pomeni, da se moji prispevki pojavljajo visoko v iskalniku Google. Nisem pristaš preveč osebno izpovednih objav, z izzivajočimi naslovi, samo z namenom pridobiti čimveč klikov preko socialnih omrežij. Verjamem, da je bolje več časa vložiti v kvalitetno izdelavo vsebine in s tem na dolgi rok pridobiti več bralcev skozi organski doseg na Googlu.

Več obiska pa pomeni več obiskovalcev, več obiskovalcev pa pomeni tudi kakšno novo sodelovanje s podjetji, ki vidijo priložnost, da lahko za njih skozi lastno izkušnjo sproduciram določeno vsebino.

Top 5 najbolj branih objav preteklih 365 dni:

Kakšni so plani za naprej?

Letos bo na blogu še veliko zanimivega. Zgodaj poleti bomo raziskovali Pirovac z okolico, nato gremo za nekaj dni na Interi na jadranje, ob koncu poletja pa še z družino na otok Vis. Čeprav se je naši družini pridružila Liza, s Katjo kljub temu planirava, da se jeseni odpravimo z avtodomom do Amsterdama. Nekateri naju čudno gledajo, vendar se nama zdi to povsem normalno. Sploh zato, ker je potovanje z avtodomom zelo udobno in dojenčkom prijazno. Vmes pa bomo zagotovo šli še na kak enodneven izlet po Sloveniji.

Vse te dogodke želim potopisno in osebno opisati in ob tem podati čimveč koristnih informacij za vas.

Razmišljam tudi o angleški različi bloga, o konkretnih e-vodičih, tudi o pravi e-knjigi. A to so le želje, ki še niso konkretni cilji. Konkretni cilj za nadaljnih 365 dni je, da posredujem čimbolj poglobljeno vsebino iz krajev in lokacij, ki jih bomo letos obiskali. Vmes bom naredil še nekaj zanimivih intervjujev in tu in tam kakšen drugačen, tudi bolj osebni prispevek.

Imam še eno kratko prošnjo. Tisti, ki me res radi berete, vas prosim, če mi pod to objavo ali pod komentarjem na Facebook objavi napišete kratek komentar (karkoli npr. “Berem te”). Da vidim, če imam kaj pravih fanov. 🙂

[optin-cat id=”1009″]

Dodaj odgovor