Uživanje v kampu Stavros, popoldan selitev na Azapiko beach (5. dan)

Azapiko plaža

Po zajtrku itmo se odpravili na plažo v kampu Stavros in bili smo presenečeni, da na njej ni bilo skoraj nikogar. Večina gostov v tem kampu je bila Grkov in zagotovo lahko rečem, da ti niso jutranji tipi. Ko smo se mi okrog pol dvanajstih vračali iz plaže, je večina gostov kampa pešačila na njo. Večino popoldneva smo preživeli pred teraso avtodoma, pripravili smo si kosilo in lenarili.

S Katjo sva sprejela odločitev, da pozno popoldan naredimo premik v nam že znani zaliv Azapiko, kjer lahko brezplačno prespimo na plaži. Vendar tokrat sva si želela prenočiti v levem zalivu (če gledaš na zemljevidu), kjer je urejena plaža z mini barom. V desnem delu zaliva smo že bili 3. dan – kako smo se imeli pa si lahko preberete tukaj. Pred odhodom iz kampa sem še poskrbel za naš avtodomom, napolnil sem ga z svežo vodo, izpraznil WC kaseto in odpadno vodo.

Do zaliva Azapiko smo potrebovali slabe pol ure. Iz glavne ceste smo se spustili po že znani cesti. Ko smo prispeli do obale pa smo zavili desno in se tako pripeljali na plažo Azapiko (koordinate: 40.013850, 23.860489). Ob plaži je bilo parkiranih okrog 10 avtodomov, prostora ni bilo ravno na pretek, zato sem vprašal mladeniča za šankom, če lahko prenočim v njegovi neposredni bližini in njegov odgovor je bil, da lahko.

Spodaj si lahko pogledate lokacijo plaže Azapiko.

Spodaj je nekaj fotografij, ki sem jih naredil z dronom.

plaža Azapiko

Plaža je bila bolj urejena kot v desnem zalivu, na njej je bil prav tako droben pesek, morje je bilo zelo čisto, plitko in toplo. Tako, da so vse moje punce zelo uživale. Hana in Neža zaradi plitke vode in peska, Katja pa zaradi toplega morja. Temperature zraka so se vsak dan na Sitoniji gibale okrog 30 do 33 °C, ob morju pa je vseskozi prijetno pihalo, tako da nam ni bilo prevroče. Prav tako so se temperature ponoči precej spustile, tako da je bilo spanje vseskozi prijetno.

Spodaj si poglejte kratek posnetek plaže Azapiko (tudi iz zraka).

Še nekaj fotografij iz plaže.

plaža Azapiko

V miru in tišini smo preživeli naš zadnji večer na Sitoniji. Hana in Neža sta bili po celodnevnih aktivnostih precej utrujeni in sta hitro zaspali. Midva s Katjo pa sva na terasi naše hiše na kolesih kovala plane za prihodnje dni. Naslednji cilj je bil obisk Meteore.

Želite izvedete še več informacij o potovanju z avtodomom v Grčijo? Kliknite spodnjo povezavo.