Pot do Grčije in namestitev v kampu Ouzouni Beach (1. in 2. dan)

Ura je bila 7, ko je zazvonil prvi alarm na telefonu, kmalu za njim še drugi. S Katjo sva skočila iz postelje in pričela pakirati vse stvari v osebni avto, saj sva si želela čimprej na pot – na prevzem avtodoma. Okrog 10. ure smo se iz Ptuja polno naloženi odpeljali v Šenčur pri Kranju, kjer smo v Hiša na kolesih prevzeli naš avtodom. Prevzem in pakiranje je trajalo dobro uro, tako da smo nekaj čez 12. uro pričeli našo pot proti Grčiji. Naš prvotni cilj je bil Leskovac v Srbiji, kjer sem planiral, da bomo prenočili.

Odpeljali smo se mimo Novega mesta do hrvaške meje, nato proti Slavonskemu Brodu, prečkali hrvaško-srbsko mejo, se peljali mimo Beograda in naprej proti Nišu. Prvi postanek smo naredili v Srbiji, blizu Beograda.

Okrog desete ure zvečer smo bili blizu Leskovca in ker sem se dobro počutil in sem bil povsem buden in ker sem se bal sobotne gužve na makedonsko-grški meji, sva se s Katjo odločila, da se že to to noč zapeljeva do Grčije. Tako smo ponoči potem prečkali srbsko-makedonsko mejo, prevozili Makedonijo in okrog pol četrte ure zjutraj prečkali makedonsko-grško mejo. Vozili smo se slabe pol ure od meje naprej, ko sva se odločila za počitek na bencinski črpalki. Hana in Neža sta že tako spali v otroških sedežih, zato sva jih samo prestavila na veliko posteljo. Nato sva se odpravila na zaslužen počitek še midva. Za mano je bilo več kot 1.100 km. Zaspal sem v 15-ih sekundah – prav spomnim se… 🙂

Spali smo do 7.30, kar je bilo povsem dovolj, da sem spočit lahko nadaljeval z vožnjo. Tukaj se nama je na telefonih avtomatsko prestavila tudi ura, tako da sva zjutraj bila prav zmedena, saj sva čisto pozabila, da je v Grčiji drug časovni pas (+1 ura). Ura se prestavi naprej. Pot smo nadaljevali proti drugemu največjemu mestu Thessaloniki (ali Solun), ki velja tudi kot soglavno mesto v Grčiji.

Nekaj besed o mestu Thessaloniki oz. Solun

Thessaloniki oz. Solun je glavno mesto v področju Srednja Makedonija. Velja za drugo (takoj za Atenami) najbolj pomembno gospodarsko, industrijsko in pristaniško središče v Grčiji. Urbani del mesta ima nekaj manj kot 800.000 prebivalcev. Geografsko se nahaja v Solunskem zalivu, v severnem delu Egejskega morja. Obdaja ga hribovje Hortiatis.

Pot smo nadaljevali proti polotoku Chalkidiki (Halkidiki), kjer je bil naš dnevni cilj kamp Ouzouni Beach (koordinate: 40.21624, 23.31838), ki se nahaja na robu prvega prsta Kassandra. Okrog 13. ure smo prispeli v kamp, prijazen mladenič iz recepcije nas je pospremil do lepe parcele povsem blizu plaže. Namestili smo se na naši parceli, se namazali s kremo in šli na plažo, kjer smo prvič skočili v egejsko morje, ki vsaj mene ni preveč osvežilo, saj je imelo zagotovo vsaj 28 °C.

Tukaj si lahko pogledate kratek posnetek iz poti ter kampa in plaže Ouzouni.

Ouzouni beach Grčija

Ouzouni beach kamp

Kamp in plaža Ouzouni Beach

Spodaj je na zemljevidu prikazana lokacija kampa Ouzouni Beach (koordinate: 40.21624, 23.31838).

Kamp Ouzouni Beach je prijeten, srednje velik kamp, ki razpolaga z veliko senčnimi parcelami. Sanitarije so čiste in lepo urejene, prav tako je v kampu mini trgovina, ki pa ima kar zasoljene cene. Nam je bila lokacija najbolj všeč zato, ker nam je ta kamp predstavljal izhodišče za nadaljevanje naše poti in raziskovanje sredinskega prsta – Sitonije. Ko je za tabo več kot 1.200 km se želiš čimprej nekje namestiti, zato ta kamp priporočam vsem, ki pridete v Grčijo iz Makedonije. Tudi cena kampa ni pretirana, za nas 4 smo za parcelo z elektriko plačali 25€.

Popoldan smo si v avtodomu skuhali lahko kosilo, bolj kot ne smo počivali v senci naše terase in čakali, da vročina popusti. Proti večeru smo se ponovno šli kopati na plažo, kjer smo ostali do sončnega zahoda. Spat smo šli precej zgodaj in tako nadoknadili nekaj spanca na račun pretekle noči.

Plaža Ouzouni je povsem peščena, kar je bilo zelo všeč mojim puncam. Prav tako so bili na plaži valovi, ravno toliko veliki, da smo se lahko norčavo igrali na njih. Na plaži ni bilo pretirane gneče, sploh za nas, ki se bolj kot ne kopamo zgodaj dopoldan in pozno popoldan.

Ouzouni beach Grčija

Želite izvedete še več informacij o potovanju z avtodomom v Grčijo? Kliknite spodnjo povezavo.