Povzetek izjemnega leta 2018

povzetek leta

Iztekajoče se leto 2018 je bilo izjemno leto. V določenih delih leta je bilo tudi stresno in naporno, a ravno to daje življenju pravi pečat.

Kar se tiče trenutkov #naoff si lahko samo želim, da se takšno leto še kdaj oz. čimprej ponovi. Zelo veliko smo bili na snegu, na morju in v avtodomu. Razlog zato je bil predvsem v tem, da je Katja vso leto na porodniškem dopustu, tako da nismo bili vezani na njen dopust.

Kratek povzetek našega dogajanja po mesecih

V začetku leta smo bili na Rogli, kjer smo se dodobra naužili zimskih radosti. En vikend sem se smučal tudi na Golteh. V mesecu marcu je bil vrhunec tega leta. Pridružila se nam je namreč nova družinska članica Liza, katero smo nato kar hitro pričeli navajali na naš popotniško/izletniški ritem. 🙂

Poleti smo šli na hrvaško obalo dvakrat: v Pirovac in na otok Vis. En vikend smo bili tudi v Termah Zreče. S sodelavci iz Intere smo bili nekaj dni na jadranju po Dalmaciji. Bili smo tudi na enodnevnih izletih: Trakoščan, Živalski vrt Sikaluzu.

Vso leto sem sem pripravljal na maraton v Amsterdamu. V mesecu oktobru smo se tako odpravili na družinski potep z avtodomom na Nizozemsko. (potopis je še vedno v nastajanju). Maraton sem uspešno pretekel, hkrati pa smo raziskali Amsterdam in spoznavali Nizozemsko podeželje.

Spodaj je sklepno poročilo, ki sem ga po potovanju napisal na Facebook.

Po 9-ih dneh, 3.000 km in več kot 46 urah neto vožnje smo prispeli domov. Za nami je spet ena nora izkušnja. Dopoldan smo predali naš avtodom v Hiša na kolesih, kjer smo prav vedno presenečeni nad prilagodljivostjo in ustrežljivostjo ekipe. O našem PLA Misterju pa tako ne gre izgubljati besed. Zelo je prostoren, sploh zadnja postelja je izjemno velika, kar je nam, ki smo potovali s pol leta staro hčerko precej olajšalo potovanje. Na cesti nismo imeli niti najmanjšega incidenta. Kar je najbolj pomembno.

Čeprav časa za raziskovanje Nizozemske ni bilo na pretek, smo kljub vsemu zelo zadovoljni s tem kar smo videli. Amstrdamski maraton je bil prava izbira in samo mesto nam je bilo zelo všeč. Nizozemsko podeželje pa je zagoto vredno še kakšnega obiska.

Pri vsakem avtodomarskem potovanju pa nama s Katjo največ pomeni medsebojno spoznavanje vseh nas med seboj. Vsak od vsakega se vedno kaj nauči. Biti na zelo majhnem prostoru, 24 ur na dan, zahteva sprejemati kompromise, se prilagajati, se pogajati, vežbati potrpežljivost, strpnost in še kaj. Gre za pravi družinski teambuilding, ki ga je drugače kot v avtodomu težko doživeti. Zdi se mi, da smo po vsaki novi avtodomarski izkušnji bolj povezani in se še bolje čutimo. ❤️

Prav tako sem bil en teden v Lizboni, kjer sem se službeno udeležil tehnološke konference Web Summit 2018.

Spletna trgovina

Že kar nekaj časa sem se igral z idejo, da bi vsem mojim sledilcem, zraven popotniških in drugih vsebin ponudil tudi zanimive fizične produkte v sklopu spletne trgovine, ki bi zaživela na blogu naoff.si.

Projekta sem se lotil skupaj s Katjo in ob najavi novice sem na Facebook napisal spodnje.

Najina novica je, da bo čez nekaj dni bo zaživela najina butična spletna trgovinica, ki bo delovala v sklopu trenutnega bloga naoff.si. Upala sva, da jo bova lahko že danes pokazala, vendar se žal ni izšlo.

Vas zanima kaj vse bova prodajala? 🙂 Če vas, preberite spodnjo zgodbo, ki opisuje kako sva prišla od same ideje pa vse do realizacije.

Pred enim letom sva pričela razmišljati in tuhtati kako bi se skupaj lotila spletnega biznisa. Hitro sva si postavila izziv in sprejela odločitev, da bi bila majhna spletna trgovinica za naju ravno pravšnji in dovolj velik izziv.

Želela sva ustvariti butično spletno trgovino, ki bi jo nadgradila na trenutnem spletnem blogu in bi bila vsebinsko povezana z izletniško oz. popotniško oz. ”na off” vsebino.

Najina velika želja pa je bila, da bi izdelkom dodala osebno noto oz. kreativni pridih, kar pomeni, da bi jih delno tudi sama dodelala – v prihodnje morda tudi sama izdelala. Hkrati pa sva želela ustvariti sproščene produkte, s pomočjo katerih bi se ljudje v današnjem hitrem življenjskem tempu sprostili, dali “možgane na off”, si odpočili ter si oddahnili.

Že v začetku sva sprejela odločitev, da bova prodajala le takšne izdelke, katere bova tudi sama uporabljala. Postavila sva si pogoj, da morajo biti produkti ekološko neoporečni, zdravi tako za ljudi kot tudi za naravo.

Tudi po kratki analizi in nekaj prespanih nočeh se nama je ideja še vedno zdela dobra, kar je predstavljalo dober obet. Sploh zato, ker opažava, da se emajlirana posoda vrača v naše kuhinje. V naši domači kuhinji jo veliko uporabljamo, prav tako je popularnost emajlirane posode opaziti tudi pri drugih. Emajlirani lončki so super izbira tudi na počitnicah oz. potovanjih, zelo uporabni so v kampih in v avtodomu. To sva dobro spoznala tudi pri naših popotniških dogodivščinah.

Zavihala sva rokave in se lotila dela. Ni ga bilo malo. Prav tako ni bilo malo preprek skozi katere sva šla v zadnjih mesecih. Težave z iskanjem ustreznega dobavitelja, uničena serija lončkov pri prvem dobavitelju, vračanje velikih paketov pri drugem (zaradi neustreznosti), težavno iskanje ustrezne tiskarne za izdelavo kvalitetnih odlepkov v sitotisk tehniki itd. A nisva obupala, trdno sva verjela v najino zgodbo z željo, da izdelava kvaliteten končni izdelek, ki ga bova z veseljem in ponosom pokazala prav vsakemu. Uspelo nama je.

Zavihala sva rokave in se lotila dela. Ni ga bilo malo. Prav tako ni bilo malo preprek skozi katere sva šla v zadnjih mesecih. Težave z iskanjem ustreznega dobavitelja, uničena serija lončkov pri prvem dobavitelju, vračanje velikih paketov pri drugem (zaradi neustreznosti), težavno iskanje ustrezne tiskarne za izdelavo kvalitetnih odlepkov v sitotisk tehniki itd. A nisva obupala, trdno sva verjela v najino zgodbo z željo, da izdelava kvaliteten končni izdelek, ki ga bova z veseljem in ponosom pokazala prav vsakemu. Uspelo nama je.

Za sodelovanje sva se dogovorila s slovenskim proizvajalcem emajlirane posode EMO – EMOtional, prav tako sva našla ustrezno tiskarno. Celotni proces izdelave izdelka je izveden v Sloveniji – vsi emajlirani izdelki so tako 100% slovenski proizvod.

Za realizacijo najinih vizualnih idej in zamisli, ki jih vidite na mockupih (dizajnih) nama je pomagala Kristina Smodila iz designlicious. Kakšni se vam zdijo dizajni? Boste videli kako lepi bodo na lončkih in džezvah. Samo še nekaj dni… 🙂

Najino spletno trgovino si lahko pogledate tukaj.

V prihodnjem letu bova v spletno trgovino dodala tudi nove produkte, tako da stay tuned. 🙂

Kaj pravijo številke obiska …

Številke iz leta v leto organsko rastejo. Letos je spletno stran naoff.si obiskalo 45% več obiskovalcev napram letu 2017. Tako sem se približal številki 100.000 unikatnih obiskovalcev v enem letu. Ob tem moram poudariti, da je večina prometa organskega – preko iskanj na Googlu.

Plan za naprej?

Spletna stran naoff.si bo še naprej popotniško/izletniški blog. Še vedno želim podajate lastne izkušnje naših popotniških dogodivščin, ki vam bodo čimbolj inspirujoče in koristne.

Istočasno pa želiva s Katjo razvijati in graditi najino spletno trgovino, dodati želiva nove produkte ter predvsem graditi blagovno znamko “Gremo na OFF”.

V letu 2019 vam želim, da boste čim večkrat na OFF, da si vzamete čas zase in da sledite svojim sanjam. Spremljajte naoff.si še naprej – tudi na Instagramu. Vse dobro!

Dodaj odgovor