Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine naoff.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine naoff.si.

Spletna trgovina naoff.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. S spletno trgovino naoff.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje:
Na OFF, Marko Bauman s.p.,
Žabjak 13e, 2250 Ptuj,
matična številka: 8031398000,
davčna številka: 56069618,
AJPES, izpostava Maribor, vpisano v register 18.8.2017,
ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali naoff.si).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine naoff.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med naoff.si in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

NAROČANJE

Izbrane izdelke lahko preprosto naročite preko spletne strani www.naoff.si v lasti podjetja Na OFF, Marko Bauman s.p.
Za nakup je potrebna registracija oziroma prijava kot gost. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik v si s tem pridobi pravico do nakupa.

Če kakšnega izdelka ni na zalogi , vas obvestimo o spremembi naročila.
Podjetje Na OFF, Marko Bauman s.p., si pridržuje pravico podaljšati dobavne roke v primeru, da izdelka ni na zalogi ali logističnih težav.
Če imate vprašanje o stanju svoje pošiljke lahko pošljete sporočilo na elektronski naslov marko@naoff.si ali pokličete na telefonsko številko 031 467 393. Dostavnemu podjetju ob prevzemu poravnate kupnino.

CENE

Vse cene v spletni trgovini www.naoff.si so navedene v EUR (€) evrih in vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave, ki znaša 2,50 €. Vrednost poštnine se izpiše ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
Cene so informativnega značaja in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Hkrati bo ponudnik skušal najti rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

NAČIN PLAČILA in DOSTAVA

V spletni trgovini www.naoff.si so na voljo naslednji načini plačila:

  • po povzetju – z gotovino. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu.
  • z gotovino ob prevzemu – pošiljko je na Ptuju možno prevzeti tudi osebno. Potrebno se je predhodno naročiti po telefonu 031 467 393 (vsak delovnik med 8:00 in 16:00)
  • po predračunu, ki vam ga bomo poslali takoj po prejetju naročila (blago vam bomo odposlali takoj po prejetem plačilu). V spletni banki, banki, pošti… nakažite znesek nakupa na naš transakcijski račun, ki ga najdete na predračunu. Plačilo mora biti izvedeno najpozneje v 3 dneh od datuma naročila, v nasprotnem primeru se naročilo zaključi kot neuspešno.

Z oddanim naročilom v spletni trgovini www.naoff.si se zavezujete, da boste pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu vašega blaga poravnali kupnino.

Dostava se izvaja preko Pošte Slovenija.
Stroški dostave so obračunani po veljavnem ceniku Pošte Slovenija. Artikle, ki so na zalogi, odpošljemo še isti dan, oziroma v najkrajšem možnem času. Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila in znaša 2,50 €. Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

ROK DOBAVE

Roki dobav se razlikujejo glede na dobavljivost izdelka. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu o nameravanem roku dostave.
Kadar ima naročeno blago različne dobavne roke, bo dostavljeno v roku, ki velja za izdelek z najdaljšim dobavnim rokom.

KODA ZA POPUST

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine naoff.si in je vedno časovno omejena.

Uporaba kode za popust:
• Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno.
Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
• V istem koraku v polje koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. Istočasno ni možno koristiti več kod za popust.
Nato kliknite gumb Uporabi.
• Pri enem nakupu je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku
• Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov, prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: marko@naoff.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov sedeža prodajalca: Na OFF, Marko Bauman s.p., Žabjak 13E, 2250 PTUJ.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se NE šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe.

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe ali nedvoumne izjave.

Po določbi tretjega odstavka 43.d. člena ZVPot podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se potrošniku ne vrnejo. Potrošniku se vrne le vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti.
Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

MENJAVA IZDELKA

Potrošnik ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da želi zamenjati izdelek, ne dabi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddanav roku.

Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu. Kupec krije stroške pošiljanje paketa, ki ga pošilja iz svojega naslova na naslov prodajalca. Izdelek kupcu zamenjamo ter mu ga na prodajalčeve stroške ponovno pošljemo. V paketu, ki ga dobimo morajo biti priloženi vsi deli paketa. V primeru, da en ali več delov manjka vam izdelka ne moremo zamenjati.

Priporočamo vam, da pri pošiljanju izdelka, izdelek zavarujete oz. ga zapakirate v kartonasto škatlo.
Izdelek lahko pošljete nazaj v kartonasti škatli, v kateri ste izdelek prejeli. Paketu mora biti nujno priložen račun.
V primeru vračila izdelka brez računa paketa ne moremo zamenjati.

V kolikor kupec uveljavlja pravico do povrnitve kupnine za izdelek s stvarno napako (tovarniško poškodovan izdelek), mu je prodajalec dolžan vrniti celotno vrednost nakupa izdelka. Kupec ima pravico, da uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake v roku dveh mesecev, ko je bila napaka odkrita.

STVARNA NAPAKA

Kadar:
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali modelpokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

REŠEVANJE REKLAMACIJ

V kolikor želi kupec kupljen izdelek reklamirati ali vas zanimajo pogoji reklamiranja izdelka, nas kontaktirajte na naslednji način:

  • preko elektronskega naslova: marko@naoff.si
  • pokličete na telefonsko številko: 031 467 393

Pritožbe v zvezi s ponudbo in nakupi na spletni strani rešuje naš reklamacijski oddelek, ki je kupcu na voljo v delovnem času od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00 uro. Pogodbeni stranki se dogovorita, da bosta vse spore reševali sporazumno. V primeru, da spora ne bi bilo mogoče doseči, je za reševanje sporov pristojno stvarno sodišče glede na sedež prodajalca.

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.
Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Trgovec se trudi po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o izdelkih, cenah in zalogi. Slike artiklov so dejanski prikaz artiklov, vendar se lahko odtenek barve artiklov za odtenek razlikuje od prikazanega na ekranu potrošnika (različne barvne nastavitve ekranov).

Trgovec stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletnem mestu. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletnem mestu. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko trgovcu sporoči na kontaktne naslove. Trgovec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost podatkov in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa inuporabe informacij na teh spletnih straneh.

Akcijske cene in posebni popusti veljajo do odprodaje zalog.

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.

Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnika zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi, programski opremi ali druge opreme zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik si mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani. Vsak kupec se z nakupom in s podanimi kontaktnimi podatki strinja s splošni pogoji poslovanja in dovoljuje nadaljnje kontaktiranje z namenom obveščanja o novostih, akcijah, ipd. V primeru nestrinjanja glede kontaktiranja mora kupec pisno obvestiti podjetje, z dopisom po pošti, na elektronski naslov marko@naoff.si.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

(Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Uredba EU 2016/679)

V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Uredbo (EU) 2016/679 po 25. 05.2018 mora podjetje Na OFF, Marko Bauman, s.p., Žabjak 13E, 2250 Ptuj, Spletna trgovina naoff.si za obdelavo osebnih podatkov svojih kupcev in obiskovalcev pridobiti soglasjecza obdelavo osebnih podatkov.

Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco in v namen, zaradi katerega so bili posredovani. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.

Pri vpisu v e-mail novice in pridobitev kupona za popust bomo zbirali in obdelovali naslednje osebne podatke: Ime in priimek, E-mail naslov.

Podjetje Na OFF, Marko Bauman s.p., Žabjak 13E, 2250 Ptuj – Spletna trgovina naoff.si, kot upravljalec zbirk osebnih podatkov, sme pridobljene podatke uporabiti in obdelovati v skladu z določili predpisov o varstvu osebnih podatkov za vse spodaj navedene namene in komunikacijske kanale:

– upravljanje baze podatkov in pošiljanje ponudb

– izvajanje marketinških aktivnosti – oglaševanje

– analiziranje in proučevanje nakupovalnih navad

– spremljanje in beleženje dostavljivosti poslanih e-poštnih sporočil (ali jih je imetnik prejel)

– spremljanje in beleženje, katere vsebine je imetnik e-poštnega naslova odprl oziroma prebral (spremljanje klikov na spletne povezave, vsebovane v e-poštnih sporočilih)

– izvajanje dodatnih ponudb

– izvajanje nagradnih iger in sodelovanje na promocijskih dogodkih, ki vključujejo žrebanja in objavo podatkov o izžrebancih ter zbiranje osebnih podatkov na promocijskih dogodkih.

Pri nakupu v Spletni trgovini Vse In Še Več bomo zbirali in obdelovali naslednje osebne podatke: Ime in priimek, Naslov, Poštna številka, Kraj, Telefon, E-mail naslov.

Zbrane osebne podatke bomo skrbno hranili in obdelovali dokler obiskovalec ali kupec spletne trgovine naoff.si ne bo zahteval izbrisa oziroma se ne bo odjavil.

Pridobljenih osebnih podatkov ne bomo z nikomer delili, niti jih nikomur posredovali. Namenjeni bodo izključno za zgoraj navedene namene.

DRUGA DOLOČILA

Kupcu pripadajo Vse pravice po zakonu o varstvu potrošnikov. Vsi tu navedeni pogoji in pravila so zavezujoči za kupca in podjetje Na OFF, Marko Bauman s.p. Vse morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno. V primeru, da sporazuma ni mogoče doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče v PTUJU.
Sklenjene pogodbe so shranjene v elektronski obliki na serverju podjetja Na OFF, Marko Bauman, s.p. Vpogled vanje je možen le s predhodno najavo kupca.

PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje Na OFF, Marko Bauman s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova marko@naoff.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Na OFF, Marko Bauman s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar jetudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.

Zato si Na OFF, Marko Bauman, s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da sporazuma ni mogoče doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče v PTUJU.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Na OFF, Marko Bauman s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. vseinsevec.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronskopovezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

KAJ SO PIŠKOTKI?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša. Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani:

  1. Nujno potrebni piškotki
    Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno(npr. prijava, varnosti…).
  2. Izkustveni piškotki
    Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanjaizkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje…). Tipiškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
  3. Funkcionalni piškotki
    Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (uporabniško ime, jezik, regijo…) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijoučinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam naspletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brkljalnikov nastavite tako, da piškotkov ne sprejemajo.