Kamp Santa Maura v zalivu Dessimi – Lefkada (9. in 10. dan)

Kamp Santa Maura

Ko smo se po samotni noči prebudili na plaži Porto Katsiki smo se kar hitro odpravili iz nje, saj smo se želeli izogniti dnevnim obiskovalcem, ki so vsak dan prihajali na plažo. Peljali smo se do mesta Vasiliki (koordinate: 38.631480, 20.602759), kjer smo obiskali pekarno in si v kavarni privoščili zajtrk. Med tem ko sem jaz užival v grški kavi (mi je bila zelo dobra, podobna turški) je Katja izkoristila svoj trenutek in na štantu nakupila kartice in magnetke.

Konkretnega plana za naslednjo postojanko nisva imela. Ker smo zadnja dva dni spali na plažah, sva sprejela odločitev, da obiščemo nek kamp, kjer bomo lahko tudi oskrbeli naš avtodom. Odločitev je padla, da gremo na vzhodno stran Lefkade. Razlog za vzhodno stran je bil predvsem zato, ker sva želela poiskati plažo, ki je bila primerna za Hano in Nežo. Zahodna obala Lefkade je namreč odprta proti jonskemu morju in zato so valovi na tej strani obale večino časa previsoki, da bi lahko mali otroci uživali v vodi. Ker moji punci zadnja dva dneva kar se kopanja tiče nista prišli na svoj račun, je bil čas, da to spremenimo.

S Katjo sva sprejela odločitev, da gremo v zaliv Desimi (koordinate: 38.673195, 20.712492), kjer sta na voljo dva kampa (vsak v svojem delu zaliva). Odločila se za kamp Santa Maura, ki je na desni strani zaliva (gledano na zemljevid).

Nekaj fotografij kampa Santa Maura v zalivu Desimi.Santa Maura DesimiLokacija zaliva Desimi.

Kamp Santa Maura

Kamp Santa Maura je srednje velik kamp, ki ima na razpolago veliko sence. Gre za povsem družinski kamp, ki je v lasti dveh bratov, ki v kampu opravljate vse možne poklice. V kampu ima družina (tri generacije) tudi restavracijo, nad njo ponujajo tudi nekaj sob, v sklopu restavracije je tudi recepcija in mini market. V kampu je tudi bazen, v katerem so se vseskozi kopali otroci, seveda sta ga morali preizkusiti tudi Hana in Neža.

Cena v kampu za dve noči je bila 58€, torej 29€ na dan. To je bila cena za parcelo z elektriko in za dve odrasli osebi – za otroka niso računali. Nimajo pa v kampu jaška, v katerega bi lahko odtočil odpadno vodo. Moral bi imeti zraven cev, da bi jo namontiral na izhodni ventil pod avtodomom in potem bi vodo lahko izpustil v umivalnik. Se nisem preveč obremenjeval in sem vodo naslednji dan odtočil v naravi izven kampa.

V kamp Santa Maura smo prispeli v dopoldanskih urah. Ko smo se pripeljali do vhoda kampa, se je do nas že pripeljal “gazda na mopedu apn”. Po kratkem pogovoru je povedal, da ima prosto lepo senčno parcelo, blizu trgovine in plaže. Peljali smo se do nje in takoj nama je bila všeč. Parkirali smo pod ogromno oljko, ki je nudila senco od jutra do večera. Ker smo bili že precej lačni smo odšli na pravo grško kosilo v taverno ob plaži. Hrana je bila super, smo poskusili nekaj novih grških jedi (grška musaka, souvlaki).

Santa Maura Desimi

Po kosilu smo še nekaj časa preživeli v senci na terasi avtodoma, pozno popoldan pa smo se odpravili na plažo. Kopali smo se do sončnega zahoda, nato pa smo preostanek večera preživeli na naši terasi. Hana in Neža sta prišli na svoj račun, saj je v tem zalivu bilo morje zelo mirno. Na plaži in v vodi je bil droben pesek, tako da sta res uživali.

Po dveh dneh spanja na prostem smo bili spet priklopljeni na elektriko in imeli na voljo sanitarije, ki so bili v kampu solidno urejeni.

Naslednji dan

Naslednje jutro smo si privoščili daljši spanec. Zajtrk smo imeli komaj okrog 9. ure. Po zajtrku smo se odpravili na plažo, kjer smo se kopali do 11.30. Za ta popoldan in noč je bil napovedan dež – prvič v 10-ih dneh. S Katjo sva sprejela odločitev, da bomo v tem kampu prenočili še eno noč in tako smo prvič na potovanju po Grčiji spali na isti lokaciji.

Santa Maura Desimi

Sredi dneva smo si pripravili kosilo, nato pa preostanek dneva preživeli na plaži. Pooblačilo se je in vročina je popustila. Pozno popoldan je res pričel padati dež, na srečo pa ni bilo hujših neviht ali nalivov. Prav tako je vsake toliko časa deževalo tudi ponoči.

Želite izvedete še več informacij o potovanju z avtodomom v Grčijo? Kliknite spodnjo povezavo.