Z avtodomom po Grčiji – kratek povzetek našega potovanja

z avtodomom po Grčiji

Preden se lotim obširne reportaže našega potovanja z avtodomom po Grčiji sem za vas pripravil kratek povzetek po dnevih, kjer lahko najdete kakšno idejo tudi za vaš grški dopust. To so objave, ki sem jih ob koncu vsakega dne objavil na facebook strani Gremo na off.

1. in 2. dan – Vožnja do Grčije preko Hrvaške, Srbije in Makedonije

3. dan – Dopoldan kopanje na Ouzouna Beach, popoldan premik do zaliva Azapiko na sredinskem prstu Sithonija

4. dan – Dopoldan kopanje v zalivu Azapiko, sredi dneva obkrožimo Sithonijo in se namestimo v campu Stavros

5. dan – Večji del dneva smo v campu Stavros, proti večeru selitev na plažo Azapiko

6. dan – Dopoldan kopanje na plaži Azapiko, sredi dneva zapustimo polotok Halkidiki in se odpeljemo do Meteore

7. dan – Ogled samostanov na Meteori in vožnja do Lefkade (na plažo Gialos)

8. dan – Večino dneva kopanje na izjemni plaži Gialos (Lefkada), nato premik do plaže Porto Katsiki

9. dan – Dopoldan vožnja po Lefkadi, popoldan namestitev v campu Santa Maura, v zalivu Dessimi

10. dan – Prvič preživimo dan na isti lokaciji, Dessimi zaliv (camp Santa Maura)

11. dan – Deževni dan, ogled mesta Preveza, spanje ob plaži v kraju Kanali

12. dan – “Slučajno” našli en super zaliv blizu Parge, cel dan kopanje in spanje na plaži

13. dan – Zjutraj ogled mesta Parga, nato vožnja preko Albanije do Črne gore

14. dan – Bolj kot ne cel dan vožnja iz Črne gore v Slovenijo

Če vas zanima kako smo se pripravljali na potovanje z avtodomom po Grčiji, lahko pogledate tukaj. V naslednjih tednih pa bom po posameznih dnevih predstavil naše potovanje in natančne lokacije, tako da boste lahko dobili marsikatero idejo tudi za vaše nepozabne počitnice v Grčiji.

V okviru bloga Gremo na OFF sva z ženo Katjo pred kratkim odprla spletno trgovino, v kateri prodajava različne unikatne izdelke. Zaenkrat imava na voljo unikatne emajlirane džezve in lončke z različnimi napisi. Spletno trgovino si lahko pogledate na naoff.si/trgovina.