5 idej za ogled božičnega sejma v Zagrebu

božični adventni zagrem

Zadnjih nekaj let se številni Slovenci odpravljajo na ogled adventnega oz. božičnega sejma v Zagreb, ki spada med najlepše božične sejme v Evropi. Vsako leto smo si želeli obiskati Zagreb, pa je na koncu vedno zmanjkalo časa oz. smo dali prioriteto ostalim decembrskim aktivnostim. Letos pa izleta v Zagreb nismo želeli izpustiti, zato smo se odločili, da naš nekajurni sprehod po Zagrebu naredimo kar v ponedeljek.

Spletni portal European Best Destinations je pred dnevi že tretje leto zapored izbral Zagreb za najlepši božični sejem v Evropi.

Kako do Zagreba in kje parkirati?

Iz Ptuja smo štartali ob 16. uri in do centra Zagreba smo potrebovali uro in pol. Pot do ljubljanske avenije je minila hitro. Sploh mi, ki smo iz ptujskega konca, smo zelo veseli nove avtoceste, ki sedaj sega skoraj do mejnega prehoda Gruškovje. Od ljubljanske avenije pa do centra mesta (Cvjetni trg) pa smo potrebovali več kot pol ure. Parkirali smo v garažni hiši Cvjetni, ki se nahaja na Cvjetnem trgu – v neposredni bližini centra mesta. Vsekakor vam priporočam to parkirno hišo, tudi cena je precej zmerna – 12 kun na uro.

Lokacija parkirne hiše: Trg Petra Preradovića 6, 10000, Zagreb, Croatia

V nadaljevanju naštevam 5 idej oz. aktivnosti, ki si jih je vredno ogledati na božičnem sejmu v Zagrebu. Ideje so primerne za tiste, ki boste v Zagrebu preživeli le nekaj ur. Zagotovo pa se splača v Zagrebu preživeti tudi ves dan ali dva. Aktivnosti in zanimivosti vsekakor ne zmanjka.

POMEMBNO OBVESTILO: Od nekaterih bralcev sem dobil obvestilo, da je ob vikendih in ob praznikih v centru mesta velika gneča (se je težko prebijati do centra z avtom) in da je takrat garažna hiša Cvjetni zasedena. V takšnem primeru potem priporočam, da parkirate izven strogega centra in se potem s tramvajem peljete do trga Bana J. Jelačića.

1. Sprehod po trgu Bana J. Jelačića

Od parkirne hiše Cvjetni in do glavnega trga Bana J. Jelačića je dobrih 5 minut lahkotne hoje. Sprehajali smo se mimo številnih lokalov, stojnic s hrano in pijačo ter opazovali lično okrašene ulice. Prav neverjetno se mi je zdelo, koliko ljudi je bilo na ulicah in koliko jih je posedalo zunaj ob lokalih. Obisk Zagreba smo namerno planirali v ponedeljek, saj smo se želeli izogniti gneči. Prav tako je bila temperatura zraka zelo prijetna za sprehod – okrog 12 do 14 stopinj ob 18. uri zvečer.

Ko smo prispeli na trg Bana J. Jelačića je bilo na velikem odru raznoliko dogajanje. Podeljevali so nagrade za športne dosežke in gost je bil Ivica Kostelić, ki je že stari znanec mojega bloga. Hana in Neža sta najbolj uživali ob pogledu na tramvaje, ki na glavnem trgu vsakih nekaj minut vozijo iz različnih smeri. Tega pač v Sloveniji nimamo, zato je bil tramvaj v Zagrebu atrakcija številka ena.

božični adventni zagrem

Lokacija: Trg Bana J. Jelačića.

2. Ulična večerja v parku Zrinjavec

V Zagreb pa nismo prišli samo na sprehod, na številnih stojnicah s hrano smo želeli tudi kaj dobrega pojesti. Za našo ulično večerjo smo izbrali park Zrinjavec, ki slovi kot eden najlepših parkov v Zagrebu. V parku je veliko dreves (naj bi bilo 220 platan), ki so obdane s številnimi lučkami in vse skupaj je bilo zelo čarobno. V sredini parka je postavljen oder, na katerem se vsak dan odvijajo številni nastopi. Vdolž celega parka so na vseh straneh številne stojnice s hrano in pijačo, tako da se zagotovo za vsakogar najde kaj dobrega za pod zob.

Mi smo si izbrali stojnico s hotdogi in hamburgerji, na koncu pa smo obiskali še stojnico s palačinkomatom – enkrat lahko ugibate s čim smo se posladkali. 🙂

Bilo je okrog 19. ure in park je bil poln. V ponedeljek. Prav neverjetno.

Lokacija: Park Zrinjavec.

3. Drsanje v ledenem parku

Ledeni park je bojda največje in najlepše drsališče v tem delu Evrope (tako piše na uradni strani). Drsališče je pravi raj za otroke in mladino. Iz zvočnikov so udarjali popularni pop izvajalci, tako da me je kar mikalo, da bi ob ritmu glasbe odplesal po drsališču. 🙂

Od tukaj je res izjemen pogled na izjemno arhitekturo – umetniški paviljon.

božični adventni zagrem

Ker nismo imeli časa na pretek in ker moji punci nista bili ravno navdušeni, da bi šli na led, se za drsanje nismo odločili. Bomo pa v decembru zagotovo še šli na drsanje. Žal na Ptuju nimamo drsališča, imajo pa ga v Kidričevem, tako, da se bomo odpravili tja.

Lokacija: Trg kralja Tomislava.

4. Postanek na igralih v parku Josipa Jurja Strossmayera

Med parkom Zrinjavec in trgom kralja Tomislava (ledeni park) se nahaja park Josipa Jurja Strossmayera, kjer se že na daleč opazijo razna igrala in vrtiljaki. Za tiste, ki imamo male otroke je to seveda obvezen postanek.

V parku so tudi številne stojnice z lizalkami in težko boste iz parka odšli ne da bi svoji mladini privoščili kakšno sladkarijo ali vožnjo z vrtiljakom.

božični adventni zagrem

Lokacija: Trg Josipa Jurja Strossmayera.

5. Počitek na Cvjetnem trgu

Cvjetni trg se nahaja v neposredni bližini parkirne hiše Cvjetni, kjer smo imeli parkiran avto. Punci sta potrebovali počitek saj smo po mestu hodili že več kot 2 uri in pol. Možnosti za počitek in okrepčilo je tukaj veliko.

Jaz sem med tem poslušal ulični band, ki je s svojo pozitivno energijo na Cvjetnem trgu pritegnil veliko pozornosti. Res so bili energični in polni energije.

Spodnja slika prikazuje lep pogled iz Cvjetnega trga na okrašeno Bogovićevo ulico, po kateri smo se dvakrat sprehodili (do centra mesta in nazaj).

Lokacija: Cvjetni trg.

Na tem mestu smo tudi zaključili naš sprehod po adventnem oz. božičnem Zagrebu.

Aktivnosti v Zagrebu je res veliko in če bi imeli na voljo ves dan bi zagotovo pogledali še kaj več. Malo mi je žal, da nismo šli na vožnjo z božičnim tramvajem. Če imate majhne otroke je to zagotova lahko ena od bolj zabavnih stvari v mestu za njih. Vožnja stane 25 kun na osebo in traja 25 minut. Druga opcija pa je vožnja z božičnim vlakom, ki pa je celo brezplačna. Nam je za vožnjo zmanjkalo časa, tako da jo priporočam vam in mi potem sporočite ali se je splačalo. Da vemo za prihodnje leto. 🙂

Če ste tudi vi bili v Zagrebu in imate kakšen nasvet, kaj si še moramo ogledati, napišite spodaj v komentar. Bom hvaležen.

4 thoughts on “5 idej za ogled božičnega sejma v Zagrebu

1. Super objava! Zagreb je v tem času čudovit. ❤ V toplejših mesecih pa se splača zaviti v ZOO, je zelo poceni, lepo urejen in ogromen. Otroci bodo uživali. 🙂

2. Res je. ZOO v Zagrebu je super. 🙂

3. Poizkusite naslednjič garažno hišo Langov trg, ki se nahaja neposredno za katedralo blizu glavnega trga. Cena je podnevi 4 kn/h, ponoči 1 kn/h 🙂